Waar vind ik het bewijs van lidmaatschap (certificaat)?

Je kunt het bewijs van lidmaatschap, het certificaat, vinden in jouw persoonlijke MijnSolo-omgeving. Volg deze stappen om het certificaat te downloaden:

  1. ga naar jouw MijnSolo-omgeving (rechtsboven);
  2. log in met je lidmaatschapsnummer of e-mailadres en wachtwoord;
  3. in het openingsscherm zie je bovenaan, naast het SoloPartners-logo, de optie ‘Download certificaat’. Klik hierop. Je kunt ook de oranje knop ‘Download certificaat’ onder je naam in het blauwe blok gebruiken;
  4. het certificaat wordt automatisch gedownload en verschijnt als PDF in de downloadmap van je computer.

Je kunt het certificaat vervolgens gemakkelijk doorsturen naar opdrachtgevers of uploaden (bijvoorbeeld voor de aanvraag van een keurmerk).

Tip: Als het downloaden op je telefoon of mobiel niet lukt, probeer het dan op een computer, desktop of laptop. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice: 085 – 20 10 140.